Subject: LC1122 elektriprojekti kooskõlastus
From: Põldsam, Karl Martin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 12:34:18 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1122 „ Nektari tankla laadimistaristu
elektriliitumine Kobra küla Põhja-Pärnumaa vald Pärnu maakond.“

Tööde eesmärgiks on tankla elektriautode laadimistaristu elektriliitumine.

Tööd toimuvad riigitee nr 5 teemaal ja kaitsevööndis.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Karl Martin Põldsam

Projekteerija

Mob +372 59002453

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.